Följ min blogg med bloglovin

tisdag 22 september 2009

I havets vågade, en fisk jag sågade, och det var du





Bilder och film från piren vid Marina di Pietrasanta

Började dagen med att cykla ner till stranden vid Forte dei Marmi. Parkerade cykeln och tog en löptur mot Pietrasanta. Framme gick jag ut på piren och njöt av havsbrisen. Efter tillräckligt mycket luft, tog jag mig 10 dubbelt så mycket till. Drog av mig löpardojorna, kavlade upp tightsen och gick längs strandkanten tillbaka till Forte dei Marmi. Extremt givande och skön promenad. Hjälpte bland annat ett gäng på fyra tyskar att ta ett gruppkort (dagens goda gärning!). På eftermiddagen hoppade jag på tåget till Viareggio, kollade in staden och vart språkskolan jag anmält mig till ligger (jag börjar den 5 oktober). Inte mycket att se. Misstänker att det ser roligare ut nattetid,
hej hej.

Inga kommentarer: