Följ min blogg med bloglovin

onsdag 3 mars 2010

3 mars

Tok det kan bli. 27 februari menade jag givetvis i foregaende inlagg. Ar lite problematiskt att skriva pa dessa tangentbord sa haller mig ganska kort, for jobbigt annars. Man blir sa lat av denna varmen. Idag ar fjarde dagen pa Koh Phangan och en hel vecka i Thailand avklarad. Langa natter, mycket sand, mycket sol, mycket dricka. Manga buckets. Livet. For att inte namna nya manniskor. Jessica, Jossan och Tessan ar mer an mycket trevliga att ha extra i sallskapet, vi har massor med roligt. Allt bra i mangder. I overmorgon tar vi oss till Koh Tao. Kanske ta dykcertifikat, kanske inte. Avvaktar. Kanske ta sig en funderare over en timmes Thai massage. Hors snart, puss!

PS, till mamma och pappa, som glomt att de har en dotter i Thailand. Ni kan val iaf skicka ivag ett sms, eller till och med sla pa stort, ringa. Mobilen ar last pa telia sa kan inte skaffa thainummer heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dej!

jag har sms:at jag har svarat på din mail men har det inte kommit fram? Sen har jag vantat på besked om Thailandskt mobilnr.
Skont att se att ni har det bra. Har har snon vrakt ner. Första dagen som är snofri.
/mamma