Följ min blogg med bloglovin

onsdag 14 april 2010

Mera München

Shopping i mandags med Agnes blev inte sa mycket shopping men massor med prat, om lite för extrema sms och allt fran höger till vänster i dokusapan EF. Jag hittade tva par skor jag ska köpa, och en tröja jag köpte. Alltid nagot. Vi avslutade rundan med en hallon- respektive mangosmoothie.

Igar, efter skolan, blev det minigolf. Kan erkänna att jag var aningen nervös innan. Jag vet hur fruktansvärt langt ner mitt humör faller om jag förlorar, och det kändes inte särskilt välkommet. Men, ut ur matchen gick jag som trea efter Marko och Stefano...en bit därefter kom resten. Vid kvällningen tog jag och Selene oss in mot centrum, at olika hall. Bio bio, med min lille vän. Shutter Island, pa tyska. Haha.

Idag ska jag vara superkulturell och skippa de tva första klasserna för att ga pa en philharmonisk konsert. Ser faktiskt fram emot det.

Tschüs!

Inga kommentarer: