Följ min blogg med bloglovin

lördag 17 april 2010

Bis Mittwoch

Jag àr sa lycklig. Inget flygplan hemat, medfar att jag stannar til pa onsdag i staden. Aker hem med pappa som rakar ha lite arbetssysslor i München. Sa igar firade jag litegrann. Efter min sista skoldag akte jag hem och sov i nagra timmar för att sedan tillsammans med Selene och varan nya rumskamrat Stephany, ta oss till Münchner Freiheit där Stefano, Jonas och Parik väntade pa att vi skulle äta. Ett argentinskt steakhouse med helt underbar mat. För mig blev det en American Mix innehallandes grillad majskolv, spare ribs, chicken wings och bakad potatis. Efter maten mötte vi upp ett helt gäng med fler EF:are, partysugna EF:are. Det blev EM-park denna fredagen ocksa, jag klagar inte. Ikväll blir det troligen Kultfabrik, jag hoppas, För pa Kultfabrik har de världens godaste Vodkashottar. Som jag ska bjuda pa sadana i Sverige när jag kommit tillbaka.

PUSS sa länge!

Inga kommentarer: